Detaylı/Hızlı Arama
Giriş Sayfası Yap / Sık Kullanılanlara Ekle
 
Ana Sayfa
 
 
 
 
 
 
Sağlık Ansiklopedisi
 
 
 
 
 
Soru & Cevap Arşivi
 
 
 
 
 
Doktorumuza Sorun
 
 
 
 
 
Tıbbi Dosyalar
 
 
 
 
 
Hesaplayıcılar
 
 
 
 
 
Hastaneler
 
 
 
 
 
 
Nöbetçi Eczane
 
 
 
 
 
 
Kan Merkezleri
 
 
 
 
 
 
Site İçi Arama
 
 
 
 
 
 
İletişim
 
 
 
 
 
 


---------------
 
HEKİMONLİNE-XML



XML servisi için Lütfen Tıklayın


Kızarıklık

Ben 16 yaşındayım ve şikayetim yanaklarım sürekli kıpkırmızı hastaneye cildiye bölümüne gittim ve ban excipial hydro momecon losyon finaace jel güneş kremi verdiler 1.doktor genetik diyor bizde de öle bir şey yok 2.doktor geçmez diyor yardım edin okulda arkadaşlarım alay ediyor öğretmenlerimle yüz yüze konuşamıyorum yardım edin bitkisel karışım ya da lazerle ameliyat çözüm kaldı bir tek en kısa zamanda yardımcı olur musunuz BEN BALIKESİR DE OTURMAKYAIM YARDIMCI OLURMUSUNUZ EN KISA SÜRE İÇERİSİNDE YARDIM CI OLUN..
SÜREKLİ YANAKLARIM KIPKIRMIZI YANIYOR


Sayın hekimonline.com kullanıcısı;

Yüzde kızarıklık yapan çok çeşitli cilt hastalıkları olmakla beraber bazen bu tablo fizyolojik de olabilir. Muayene etmeksizin kesin bir şey söylemek imkânsız. Size verilen ilaçlar bu hastalıkların bir veya bir kaçı düşünülerek verilmiş olabilir. Eğer tanıda bir şüphe varsa kesin tanı için biyopsiden faydalanmaktayız.
Güneş kremi kullanmak her zaman faydalı olacaktır. Doktor kontrolü dışında krem kullanmanızı (özellikle bitkisel kremler...) önermiyorum. En kısa zamanda bir dermatoloğa başvurmak en doğru yaklaşım olacaktır.

Saygılarımla

Uzm. Dr. Şükran KAHVECİ
Dermatoloji Uzmanı













 
| Bu hafta 56 kez okundu
| Arkadaşına Gönder | Sayfayı Yazdır | <<< Geri Dön
 

BÖLÜMLER Doktora Sor | Sağlık Ansiklopedisi | Soru-Cevap Arşivi | Downloads | Site içi Arama | Ana Sayfa